اتصال همزمان ماژول dy-sv17f به لپ تاپ و اردوینو

7 ماه قبل
79 بازدید

0

سلام من این سوال رو قبلا پرسیده بودم اما الان باز یک مشکلی دارم :

من یک اسکریپت پایتون نوشتم رو لپ تاپ که در لحظه یکسری فایل رو دانلود و روی ماژول dy-sv17f میریزه و میخوام بعدش با اردوینو این فایل پخش بشه من اتصالات رو طبق عکس زیر انجام دادم :

 

اما یک پایه که پایه 5v هست بهش سیم وصل نکردم چون در سوال قبلی شما گفتید همزمان به لپ تاپ و اردوینو وصل نکنید خب من وقتی تمام سیم ها رو وصل میکنم بجز اون 5v و ماژول رو هم به لپ تاپ وصل میکنم اتوماتیک فایل رو انتقال میده روی ماژول اما چیزی پخش نمیشه ( بعد از انتقال از لپ تاپ جداش میکنم و بعد اون پایه 5v رو وصل میکنم و بعد اگر یکبار اردوینو رو خاموش و روشن کنم فایل پخش میشه ) چیکار کنم میخوام ماژول نسوزه و همزمان فایل بریزم توش و بعد هم پخشش کنم با اردوینو ؟

خیلی ممنون از پاسخگویی  

13 مهر 02 در 11:00
امیرعباس موسوی
15

ایا میشه همزمان همه اتصالات رو طبق عکس انجام داد و به لپ تاپ هم وصل کرد و ماژول نسوزه  – امیرعباس موسوی 02-07-14 در 10:38

افزودن دیدگاه

1 پاسخ ثبت شده است
1

با سلام

دلیل اینکه عرض کردم هم‌زمان به کامپیوتر و آردوینو وصل نکنید این می باشد که چیپ بر روی برد کارت صدا نمی تواند دیتا های سیستم یا آردوینو را پردازش کند.

به سوختگی برنمیگردد.

وقتی شما این ماژول را به سیستم وصل میکنید دیتا ها را از طریق usb ارسال می شود و دستور ها از سمت آردوینو را انجام نمیدهد.

و وقتی از سیستم میکشید و دیتایی بر روی usb ندارید دستور های آردوینو را انجام میدهد.

تنها راهی که به نظر بنده میرسد این می باشد که شما با استفاده از رله یا Tristate که بر روی لاین های USB قرار میدهید.

ارتباط مابین PC و این ماژول را کنترل کنید تا با استفاده از کد خود بتوانید دیتا های مورد نظر را ارسال و پس از آن با قطع ارتباط دستور های آردوینو را ارسال کنید.

همچنین دلیل استفاده شما از این سیستم برای چه چیزی می باشد؟؟

می توانید از ماژول بلوتوث استفاده کنید و به صورت مستقیم از سیستم دیتا را ارسال و پخش کنید.

بیشتر توضیح بدهید که برای چه کاری میخواهید استفاده کنید شاید بتوانم بیشتر کمکتان کنم

15 مهر 02 در 05:05
محمد دمیرچی
3670

فکر میکنم باید از ماژول بلوتوث استفاده کنم ( چون این ماژول رو نداشتم برای همین نمیخواستم از این استفاده کنم که دیگه مجبورم ) میخوام با استفاده از لپ تاپ یک صدای رو ضبط و بعد به متن تبدیل کنم و اون رو به chatgpt بفرستم و جواب رو هم به صوت تبدیل کنم و پخش کنم ( تمامی این ها با استفاده از لپ تاپ هست ) بعد اون فایل رو به این ماژول ارسال و پخش کنم خیلی ممنون از راهنماییتون  – امیرعباس موسوی 02-07-15 در 11:51

همون ماژول بلوتوث برای شما خیلی بهتر می باشد. پیشنهاد میکنم از مدل هایی استفاده کنید که میکروفون نیز داشته باشید که مسیر رفت و برگشت را هم زمان برای شما هندل کند.  – محمد دمیرچی 02-07-16 در 11:12

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400