انتن مناسب برای ESP32 cam

3 ماه قبل
42 بازدید

0

سلام ببخشید من زیاد از انتن ها سر در نمیارم 

ولی خب به نظرم این دو مدل باید به esp32 cam بخوره اگه اره لطفا بگید کدوم بهتره

انتن اولی

انتن دومی

حالا باز اگر انتن بهتری برای این برد هست ( در این فروشگاه ) اگر امکان داره لینک رو بفرستید

سوال من اینه که در تمام انتن های فروشگاه شما بهترینش برای این برد از همه لحاظ ( برای استریم ویدیو بیشتر و کار های دیگه ) چی ؟؟ و کلا برای انتقال تصویر ( ویدیو ) تاثیر داره یا خیلی تاثیرش کم هست  ؟

 

وبرای اتصال انتن باید مقاومت صفر اهم رو جابه جا کرد اگر به هر دلیلی مقاومت از بین رفت و نشد ، جایی دیدم نوشته بود میشه مقاومت رو در اورد و به جای جابه جا کردن اون فقط اون نقاط رو با لحیم به هم متصل کرد و دیگه نیاز به مقاومت نیست ، ایا واقعا میشه یا حتما نیاز به مقاوت صفر اهم هست ؟

ممنون :)

 

11 بهمن 02 در 12:29
امیرعباس موسوی
15

افزودن دیدگاه

1 پاسخ ثبت شده است
1

با سلام

تمامی مدل های آنتن که 2.4G باشن و سری فیش آنها از سری IPX باشد

می توانید برای این مدل استفاده کنید.

در زمینه استریم ویدیو فقط رنجش را بیشتر میکند. در سرعت و کیفیت تصویر تاثیر خاصی ندارد.

بله باید مقاومت را جا به جا کنید و باز هم بله در صورت گم شدن مقاومت کافی است پد های مورد نظر را با یک تیکه سیم یا قطع خالی بهم وصل کنید.

 

ویرایش اول

در زمینه آنتن هرچقدر گین آنتن بیشتر باشد آنتن بهتری می باشد. این گین به تقویت کننده ای که در سمت خود برد می باشد ربط دارد.

برای مثال عرض میکنم اگر مثلا دستگاه شما تا 10db را پشتیبانی میکند آنتن 20db بندازید به جای بهتر شدن تا حدودی ضعیف تر عمل میکند. از این رو بررسی کنید که حداکثر گین ESP چقدر می باشد.

داخل سایت بالاترین گین مربوط به آنتن وای فای RP SMA دو باند 2.4G / 5.8G نری با گین 8DB  می باشد که برای وصل کردن به کانکشن IPX نیاز به تبدیل کابل مبدل uFL ( IPX-IPEX) به RPSMA مادگی دارید.

بعضی ها که میخواهند رنجشان خیلی بیشتر بشود از تقویت کننده نیز استفاده میکنند که این تقویت کننده بردی می باشد که به بعد از آنتن وصل می شود و سیگنال آنتن را تقویت میکنند و به آنتن هایی با گین بالاتر انتقال میدهند تا بتوانند رنج های خیلی بیشتری را پوشش بدهند. (این ماژول ها را داخل سایت نداریم)

 

این نکته را نیز عرض کنم که آنتن روی بردی خود ESP مشابه یک گوشی اندرویدی حدودا برای 3 سال پیش عمل میکند و در صورتی که همین رنج برای شما کافی می باشد نیازی به استفاده از آنتن نمی باشد.

14 بهمن 02 در 05:38
محمد دمیرچی
3670

خیلی ممنون از پاسخگویی فقط ببخشید میشه لینک بهترین انتن رو که در کافه ربات هست و مناسب این کار هست رو بفرستید( یا بین اون دوتا لینکی که خودم فرستادم بگید کدوم بهتره ) ؟؟  – امیرعباس موسوی 02-11-15 در 11:15

پاسخ ویرایش شد  – محمد دمیرچی 02-11-16 در 05:08

باز هم ممنون بابت پاسخگویی  – امیرعباس موسوی 02-11-17 در 04:15

خواهش میکنم  – محمد دمیرچی 02-11-18 در 08:56

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400