پروژه ساخت دستگاه نوبت دهی با اردوینو

11 روز قبل
28 بازدید

0

با سلام 
برای انجام دادن پروژه دستگاه نوبت دهی با اردوینو که صرفا ی دکمه ای زده بشه  و پرینتر حرارتی یک عدد و ساعتو متن فارسی رو چاپ کنه نیاز به چه ماژول هایی داره که باهم خوب سینک باشن؟
و نحوه نوشتن کد این سیستم به چه صورته و از کجا برای نوشتن این کد میشه راهنمایی گرفت؟

11 روز قبل
پدرام
11

افزودن دیدگاه

1 پاسخ ثبت شده است
0

با سلام

ابتدا باید بررسی کنید که پرینتر حرارتی شما از چه نوعی می باشد و چه سیستمی دارد. 

اگر از مدل های USB باشد شما نمی توانید آن را به آردوینو وصل کنید و پروگرامش کنید و نیاز به PC دارید. یا به صورت حداقلی بررسی کنید که آیا لینوکس را پشتیبانی میکند که از برد های نانو پای یا اورنج پای برای این سیستم استفاده کنید.

اگر از مدل UART/RS232/TTL می باشد. در این شرایط باید بررسی کنید که نحوه دستور دهی به این دستگاه تحت چه سیستمی می باشد که آن را باید کد کنید و به دستگاه پرینتر بدهید.

در مورد استفاده از آردوینو شما نیاز دارید یک ماژول ساعت به همراه آردوینو قرار بدهید (در صورتی که RS232 باشد نیاز دارید که یک مبدل RS232 به TTL که MAX2323 می باشد نیز اضافه کنید)

پیشنهاد بنده استفاده از ESP32 می باشد چون به صورت داخلی ماژول ساعت دارد و با استفاده از WIFi می تواند به اینترنت وصل بشود و ساعت خود را آپدیت کند.

در مورد نوشتن کد نیز خودتان باید زحمتش رو بکشید. بخش هایی را می توانید داخل اینترنت پیدا کنید. شاید بتوانید نزدیک این پروژه چیزی را داخل اینترنت پیدا کنید که به شما کمک کند.

9 روز قبل
محمد دمیرچی
3670

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400