استفاده از برد های ESP در صنعت

3 ماه قبل
70 بازدید

0

سلام

لطفا بفرمایید آیا بردهای ESP32-WROOM-32D ای که در سایتتان عرضه می کنید برای تولید محصول نهایی هم مناسب هستند؟ یا صرفا جهت ساخت نمونه اولیه مناسب هستند؟

سپاس

30 تیر 03 در 05:18
ابوالحسن نیکوصفت راد
1

افزودن دیدگاه

1 پاسخ ثبت شده است
0

با سلام

اینکه این برد برای نهایی مناسب هست یا خیر به کدی که بر روی میکرو میریزید بستگی دارد.

برای مثال عرض میکنم میکروکنترلر ATmega32 که یک میکرو معمولی که در دانشگاه ها مورد تدریس قرار میگیرد و خیلی ساده و پیش پا افتاده است در صنعت ( مانند آسانسور و سیستم های اعلام حریق و ...) نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

از این رو به برنامه ای که میخواهید بر روی میکرو بریزید خیلی بستگی دارد.

شما میتوانید با یک اینتراپت ساده ESP را قفل کنید. میتوانید کدی بنویسید که از تمامی امکانات ESP استفاده کنید.

در مورد مدل ESP که میخواهید تهیه کنید همه مدل ها را میتوانید استفاده کنید. پیشنهاد بنده همیشه استفاده از ماژول های این محصول می باشد که بر روی برد نهایی شما منتاژ میشود. چون از نظر برق دهی و سیم کشی ها و اتصالات اطمینان خاطر دارید (پین هدر احتمال قطعی همیشه دارد)

 

30 تیر 03 در 06:14
محمد دمیرچی
4100

بنده می خواهم از کتابخانه های کیبورد و ماوس این برد استفاده کنم. آیا راهی برای کاهش احتمال قطعی پین هدرها وجود دارد؟ سوال دیگر اینکه با توجه به اینکه از این کتابخانه استفاده می کنم نیازی هست که از فن هم برای خنک کردن برد استفاده شود یا خیر؟  – ابوالحسن نیکوصفت راد 03-04-30 در 06:24

در مرحله اول، پیشنهاد میکنم از نسخه S2 یا S3 این محصول استفاده کنید که USB نیز داشته باشد تا بتوانید به صورت مستقیم کیبرد و موس خود را وصل کنید. خنک کردن خاصی هم نیاز نیست فقط اگر از هر 2 هسته به صورت هم زمان و روشن کردن WiFi , BT میخواهید استفاده کنید پشت برد یک هیت سینک قرار بدهید مناسب می باشد.  – محمد دمیرچی 03-04-30 در 06:30

ممنونم عزیزم لطف کردین  – ابوالحسن نیکوصفت راد 03-04-30 در 11:46

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400