تعویض ماژول معیوب

2 سال قبل
614 بازدید

0

چطوری میتونم پیگیری کنم برای برگردوندن قطعه خریداری شده خراب؟؟ و اینکه برای خریدهای بعدیم باز همین ماجراست یا با خیال راحت میشه از شما خرید کرد؟؟

29 اسفند 00 در 10:12
بهمن بابور
1

افزودن دیدگاه

1 پاسخ ثبت شده است
0

سلام

شما برای ثبت درخواست خرابی در اکانت خودتون در بخش درخواست مرجوعی درخواست خودتون رو ثبت میکنید و در آنجا بررسی می شود.

توضیحات در مورد خرابی و عکس نیز در همان جا ارسال کنید تا بررسی بشود.

در خرید های بعدی در صورتی که نیاز به چک موضوع خاصی دارید می توانید با بخش فروش یا فنی تماس بگیرید برایتان قبل از ارسال بررسی شود و با خیال راحت خریدتان را انجام بدهید.

03 فروردین 01 در 07:56
محمد دمیرچی
3730

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400