آردوینو Due و نمایشگر tft

با عرض سلام و احترام

من نمایشگر 3.95" tft lcd for arduino uno داشتم که به راحتی و مستقیم به آردوینو uno  و mega  وصل میشه ، حال میخواستم در یکی از پروژه آن را مستقیم به آردوینو due  وصل کنم ، با توجه به اینکه ولتاژ کاری due  3.3 ولت هست احتمال خرابی آن را دادم ، خواستم ببینم میشه ایندو رو مستقیم وصل کرد یاخیر؟

درصورت منفی بودن روش کار چگونه است و یا آیا نمایشگر دیگری برای اینکار هست؟

باتشکر

با سلام

سیگنال های برد آردوینو Duo 3.3 ولت می باشد که نمایشگر ها همگی با این ولتاژ اوکی هستند و فقط در زمینه تغذیه این نمایشگر ها نیاز است 5 ولت تامین بشود که از آنجایی که ولتاژ 5 ولت رو برد های آردوینو همگی یک جا هستند پس میتوانید تامین تغذیه را انجام بدهید.

با این حساب در صورتی که در زمینه کتابخانه به مشکی برنخورید با قرار دادن نمایشگر بر روی برد میتوانید آن را راه‌اندازی بنمایید.

بله انجام دادم و درست شد . خیلی ممنون