اتصال دوربین ثبت وقایع خودرو

درود

از چه ماژولی جهت اتصال دوربین ثبت وقایع داخل خودرو که ورودی ۱۲ ولت باطری تبدیل بشه به خروجی ۵ ولت ۲ آمپر

ممنون

با سلام

از ماژول فست شارژ کاهنده ولتاژ QC2.0/QC3.0 با خروجی USB میتوانید برای این موضوع استفاده بنمایید.

درود بر شما

ممنون از پاسخ ، اینکه خروجی این ماژول ۳ آمپره و دوربین حداکثر ۲ آمپر ورودی میگیره آسیب به باطری دوربین و خود دوربین وارد نمیکنه ؟