اشکال در برقراری تماس در sim800l

سلام من چند وقت پیش یک ماژول SIM800L از کافه ربات خریدم.
همه چیز در آن درست بود و می توانستم با آن تماس بگیرم.
امروز که آن را راه اندازی کردم وقتی با گوشی به آن زنگ زدم اعلام کرد خط اشغال است با چند گوشی زنگ زدم اما فرقی نکرد این درحالی بود که می توانستم به راحتی با SIM800 به گوشی زنگ بزنم.
سیم کارت را عوض کردم حل نشد مبدل سریال را عوض کردم حل نشد ماژول را ریست کردم حل نشد.
تا این که بالاخره با یک SIM800 را عوض کردم کار کرد.
سوال من این است که چرا این اتفاق افتاده است؟
با تشکر

با سلام

دستورات مربوط به ماژول را بررسی بکنید. شاید در مود عدم دریافت تماس قرار گرفته است.

همچنین در زمان روشن شدن ماژول دستور هایی را برای کانفیگ ماژول ارسال می نمایید؟؟

و از دستور ریست فکتور ماژول استفاده کرده اید؟؟

از این آموزش نیز میتوانید استفاده بکنید تا فریمور ماژول را دوباره بریزید. شاید حل شد

سعی کردم فریمور ماژول را عوض کنم اما در نرم افزار مربوطه com نمایش داده نمی شود.
این در حالی است که در arduino ide وجود دارد.