سلام وقت بخیر برای اسپیکر شارژیم سیم قرمزه کنده شده یه مدل خریدم دیدم بزرگه اندازش نمیخوره به سوکت برد اون اندازه ازکجا پیداکنم؟ ابعادش چقدره؟ تهران هستم تشکر
سلام. بهتره حضوری با در دست داشتن نمونه سوکتی که خراب شده تشریف ببرید جمهوری تقاطع حافظ، پاساژ امجد. انشاءالله اونجا حتما پیداش میکنید.
چون از روی تصویر تشخیصش سخته
با سلام
با توجه به عکسی که ارسال کرده اید به نظر میرسد سوکت شما PH باشد.
اگر فاصله پایه ها را اندازه بگیرید باید 2mm باشند
مدلی که تهیه کردید XH هست که فاصله پایه هایش 2.56mm می باشد
فقط زده اندازه پین 2 میلی تری و 2.54 همین