سلام
من چند وقت پیش از سایت برد توسعه esp32-wroom-32d خریداری کردم
هرچی برنامه اپلود می کنم برنامه ها کامل اپلود می مشن اما هیچ عکس العملی یا فعالیتی از esp32 نمی بینم
از چند برنامه مثل اردوینو ، ای اس پی. ای دی اف و ای اس پی تول هم استفاده کردم اما تفاوتی نداشت
با سلام
یک عکس از دیوایس منیجر زمانی که برد به سیستم وصل هست ارسال مینمایید. (با ویرایش سوال میتوانید عکس را اضافه نمایید)
همچنین یک عکس از روی برد بخش فیش usb - از سمت پشت فیش usb که پد های فیش USB مشخص باشد نیز پیوست بنمایید.
کد های مختلف رو تست کردید؟
زمانی که کد آپلود شد سریال مانیتور رو چک کنید ممکنه برد مرتب ریست بشه اگه اینطور بود کدتون رو تغییر بدید و از پایه های دیگه ماژول استفاده کنید.
بعضی از پایهها مربوط به تراشه فلش هستند و بعضی پایه ها هم برای راهاندازی تراشه اصلی به طور مثال پایه ۱۲ توی یک حالت زمانی که به ماژول دیگری متصل باشه باعث ریست شدن دائم برد میشه.
طبق این تصویر میتونید از پایهها استفاده کنید:
سلام پورت شناسایی شده COM4 هستش پین usb مشکلی ندارن . با esptool تست کردم اطلاعات برد رو همه می نویسه ، برنامه هم تا صد درصد اپلود میشه
با چند کد نمونه که داخل برنامه از پیش نوشته شده هم تست کردم فردا دوباره امتحان میکنم
ممنون از راهنمایی