سلام وقت بخیر...با توجه به فرکانس سوئیچ ایا من میتونم از این برد بعنوان برد فرمان سوئچر با فرکانس ۱۰۰khz در دقیقه بدون مشکل و تاخیر استفاده کنم...
ورودی برق من ۱۲ولت و خروجی ۵ ولت و در نهایت میخوام در دقیقه ۱۰۰khz قطع و وصل برق ورودی(۱2 ولت) رو داشته باشم که خروجی با همین فرکانس باشه