بعنوان سوییچر فرکانس بالا میتوان استفاده کرد...؟

سلام وقت بخیر...با توجه به فرکانس سوئیچ ایا من میتونم از این برد بعنوان برد فرمان سوئچر با فرکانس ۱۰۰khz در دقیقه بدون مشکل و تاخیر استفاده کنم...

ورودی برق من ۱۲ولت و خروجی ۵ ولت و در نهایت میخوام در دقیقه ۱۰۰khz قطع و وصل برق ورودی(۱2 ولت) رو داشته باشم که خروجی با همین فرکانس باشه

با سلام، لطفا مشخص کنید چه بردی مد نظر شما می باشد. و در چه شرایطی میخواهید استفاده کنید. یعنی خروجی را برای چه قطعه ای میخواهید مصرف کنید.