تبدیل موبایل به فرستنده 433هرتز

سلام راهی هست که موبایل رو به یک ریموت فرستنده ۴۳۳ تبدیل کنم که مثلا به جای ریموت کنترل با استفاده از موبایل در پاکینگ رو باز و بسته کنم؟

با سلام

به صورت نرمال شما نمیتوانید فرتستنده 433 را به موبایل وصل بکنید.

یکی از روش هایی که میتوانید این کار را پیاده‌سازی بکنید استفاده از ESP32 میباشد. به این صورت که گوشی شما از طریق wifi یا bt به ESP32 وصل میشود و دیتا مربوطه را ارسال می نمایید. در نهایت ESP با توجه به دیتا دریافتی، دیتا مربوطه را از طریق یک ماژول فرستنده RF433 ارسال را انجام میدهد.