یکی از پایه های آردینو یونو رو خروجی تعریف کردم و یک آژیر پیزو که مصرفش ۲۰۰ میلی امپر بش وصل کردم، صدای آژیرم در میاد و مشکلی نداره، حالا سوال من اینه با توجه به اینکه جریان پایه های آردیونو یونی ۴۰ میلی امپره این باعث نمیشه که اردیونو آسیب ببینه؟
ممنون
میشه بفرمایید چه ترانزیستور و به چه سورتی باید وصل کنم که در بلند مدت به آردیونو آسیب وارد نشود؟
ضمنا آژیر من بازر نیست، یک آژیر پیزوست که ماژول نداره، برای این چه ترانزیستوری استفاده کنم؟