سلام ببخشید من یک esp s2 گرفتم می خواستم بدونم تو سایت که نوشته شده spram خارجی تا 128 مگ می رود و حافظه خارجی هم تا 1گیگ باید چه کار کنیم تا بتونم از این مورد استفاده کنم ممنونم راهنمایی کنید
با سلام
این مورد با هویه کاری و عوض کردن حافظه های داخلی این محصول امکانپذیر می باشد.
شما ابتدا با استفاده از هویه هوای گرم بخش آلومینومی روی برد را بر میدارید.
سپس IC های PSRAM و SPIFlash که بر روی برد هویه شده هستند را باز بنمایید و با مدل های حجم بالا تعویض بنمایید.
سپس در بخش برنامه نویسی تنظیمات پارتیشن بندی ها را نیز بر اساس حافظه جدید خود کانفیگ بنمایید.