سلام
میخواستم بدونم اولاً ولتاژ مورد نیاز برای کرنش سنج موجود حدوداً چقدر است؟
دوماً مفهوم فنی و علمی «عامل حساس: 2.0 2.20» چیست؟
سوما محدوده دمای استفاده از ۳۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد هست یا از منفی ۳۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراده؟!
چهارم مفهوم حساس به اندازه شبکه چیست؟!