در خصوص کرنش سنج

سلام

می‌خواستم بدونم اولاً ولتاژ مورد نیاز برای کرنش سنج موجود حدوداً چقدر است؟

دوماً مفهوم فنی و علمی «عامل حساس: 2.0 2.20» چیست؟

سوما محدوده دمای استفاده از ۳۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراد هست یا از منفی ۳۰ تا ۸۰ درجه سانتیگراده؟!

چهارم مفهوم حساس به اندازه شبکه چیست؟!

با سلام، لطف میکنید یک لینک از این محصول مورد نظر نیز قرار بدهید.