سلام خسته نباشین،من یه سنسور سطح مایعات مدل p100-2 با یه ماژول خودکار کنترل سطح مایعات مدل xh,m202 (اکر درست گفته باشم)خریدم میخوام به یک منبع ذخیره مایعات متصل کنم لطفا بگین به سنسور باید چه ولتاژی بدم ک عمل کنه و به ماژول اگر ژه توضیح مفصل بدین راجع به نصبش ممنون میشم
با سلام
برای تغذیه از یک آدابتور 12 ولت (حداقل 0.5 آمپر به بالا) تهیه بنمایید.
خود سنسور که ولتاژی نمیخواهد. کافیه ماژول را روشن کنید با ۱۲ ولت و سنسور را در جای مخصوص وصل کنید. البته دو سنسور لازم است. با یکی هم میشه اما عملکرد مثل یک شناور معمولی میشود.
خود سنسور که ولتاژی نمیخواهد.
کافیه ماژول را روشن کنید با ۱۲ ولت و سنسور را در جای مخصوص وصل کنید.
البته دو سنسور لازم است.
با یکی هم میشه اما عملکرد مثل یک شناور معمولی میشود.