سلام ببخشید دلیل اختلاف قیمت sim800 چیه؟
یکی داشتم تغذیه رو اشتباه زدم سوخت حالا میخوام یکیبخرم اما تو یک سایت زده ۲۷۰ تومان تو سایت دیگه ۵۷۰!! چرا!؟
سلام ببخشید دلیل اختلاف قیمت sim800 چیه؟
یکی داشتم تغذیه رو اشتباه زدم سوخت حالا میخوام یکیبخرم اما تو یک سایت زده ۲۷۰ تومان تو سایت دیگه ۵۷۰!! چرا!؟
با سلام
بررسی کنید
امکان دارد نسخه 270 ای از سری استوک باشد.
قبلا سایت ما نیز مدل استوک را نیز داشت و موجودی این مدل تمام شده است.
مورد دیگر آپدیت بودن برد هست که در نسخه های قدیمی از بادریت 9600 پشتیبانی میدادن و سری جدید 115200 شدن
که تاثیری در عملکرد ندارند.
ممنون. ببخشید ۱- استوک ها یعنی قبلا استفاده شدن؟؟ ۲- آیا عمر مفید و کیفیت استوک ها کمتره؟؟ ۳- کافه ربات استوک موجود میکنه؟
استوک به معنی دست دو هستند که از روی قطعه های قدیمی باز شده اند، مشابه لبتاب های استوک. موارد استوک را توسط شرکت تست می شود تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود، عمر مفید آنها را نمی توانم نظری بدهم. مشخص نیست که موجود کنیم یا خیر.
یکیشون نوشته ماژول ریفربیشد است، منظورش چیه؟ این هم دست دومه و ممکنه عمر مفیدش کمتر باشه یا چیز دیگه ایه؟
این هم یکی از معنی های استوک هست.
سلام .ببخشید دوباره مزاحمتون میشم، دلیل اختلاف قیمت ارژینال و غیر اورژینالی هم میتونه باشه؟ امشب یکی فروشگاه پیدا کردم قیمتش رو زیر ۲۰۰ زده بود، قابل اعتماده با این قیمت بخرم؟
نظری در این باره ندارم