سلام من میخام یک ساعت با سون سگمنت ۱۴ پایه ساعتی بسازم باید چه آی سی درایوری استفاده کنم
با سلام
پیشنهاد میکنم از ماژول آماده شوند سگمنت برای این موضوع استفاده بکنید مانند
ماژول سون سگمنت 4 رقمی همراه با درایور TM1637
در صورتی که حتما میخواهید از مدل سگمنت جدا استفاده بکنید ic TM1637 گزینه مناسبی هست