راه اندازی ماژول نمایشگر 3.5 اینچ

سلام 

لطفاً در خصوص راه اندازی ماژول نمایشگر TFT 3.5 ili9488 مدل ۸ پین با Arduino uno اگر اطلاعاتی دارید ارائه کنید و اینکه ارتباط این ماژول از نوع spi چهار سیمه هست یا سه سیمه

ممنونم

سلام 

بالاخره موفق شدم با کتابخانه موجود در سایت و برد Arduino uno این نمایشگر رو راه اندازی کنم فقط کافیه پین Scl نمایشگر رو به پایه sck و پین sda رو به پایه mosi برد آردوینو وصل کنید سایر پایه ها رو به دلخواه خودتون وصل کنید فقط در برنامه باید شماره پایه رو اصلاح کنید حتما برای اتصال پایه ها به آردوینو از مقاومت یک‌ کیلو اهم یا تقسیم ولتاژ استفاده کنید 

سلام با میکروی آرم هم نمونه سورسکد خواستید زیاد دارم . با موفقیت روز افزون 

 

https://ettop.ir/