سلام
لطفاً در خصوص راه اندازی ماژول نمایشگر TFT 3.5 ili9488 مدل ۸ پین با Arduino uno اگر اطلاعاتی دارید ارائه کنید و اینکه ارتباط این ماژول از نوع spi چهار سیمه هست یا سه سیمه
ممنونم
سلام
لطفاً در خصوص راه اندازی ماژول نمایشگر TFT 3.5 ili9488 مدل ۸ پین با Arduino uno اگر اطلاعاتی دارید ارائه کنید و اینکه ارتباط این ماژول از نوع spi چهار سیمه هست یا سه سیمه
ممنونم
سلام
بالاخره موفق شدم با کتابخانه موجود در سایت و برد Arduino uno این نمایشگر رو راه اندازی کنم فقط کافیه پین Scl نمایشگر رو به پایه sck و پین sda رو به پایه mosi برد آردوینو وصل کنید سایر پایه ها رو به دلخواه خودتون وصل کنید فقط در برنامه باید شماره پایه رو اصلاح کنید حتما برای اتصال پایه ها به آردوینو از مقاومت یک کیلو اهم یا تقسیم ولتاژ استفاده کنید