سلام من این نمایشگر رو از خودتون خریداری کردم
نمایشگر TFT لمسی تمام رنگ 4 اینچ دارای ارتباط Parallel/SPI و چیپ درایور ST7796S با کابل فلت 40 پین Plug In- خازنی
الان میخوام با نرم افزار stm32cubemx و keil این نمایشگرو با هدربرد bluepill راه اندازی کنم میشه راهنماییم کنید؟
با سلام
متاسفانه اطلاعات فنی در مورد راه اندازی این نمایشگر با cube یا keil نداریم.
اگر بخواهید با نرم افزار آردوینو و کتابخانه STM32duino که برای پروگرام کردن برد های STM در محیط آردوینو می باشد انجام بدهید. میتوانید از کتابخانه TFT_eSPI برای این موضوع استفاده بکنید.