سازگار بودن نمایشگر

آیا نمایشگر 3.5 اینچ TFT لمسی مقاومتی تایپ A به رزبری پای مدل3bسازگاره و فرق بین تایپA... B... Cچیه

و اینکه اگه ی نمایشگر ارزون تر بخوام چیو پیشنهد میدین داخل سایت کافه ربات ی سری توی 500 هستن اونا هم سازگاره ایا

با سلام

در مورد اول، بلی این نمایشگر ها با تمامی مدل های رزبری 3 و 4 سازگار هستند.

در مورد فرق بین A,B,C این موارد را بهتر است از سایت تولید کننده بررسی کنید، اما با توجه به توضیحات این مدل ها هر3 مدل از تراکم پیکسل یکسان استفاده کرده اند و نوع تاچ مقاومتی دارند. تنها تفاوتی که به چشم می آید استفاده از درایور های مختلف برای ارتباط بین نمایشگر و رزبری می باشد. که می توانید در پشت برد نمایشگر این موضوع را مشاهده کنید.

خیلی ممنون ایا اگه ی نمایشگر ارزون تر بخوام نمایشگر TFT لمسی تمام رنگ 2.8 اینچ دارای ارتباط SPI و چیپ درایور ILI9341 با کابل فلت 18 پین مثل این به رزبری 3 میخوره؟

از نظر خوردن که میخورد ولی احتمال اینکه صفحه نمایشگر رزبری را داشته باشید پایین می باشد و با توجه به برنامه مورد نظر که اجرا کردید چیزی را که میخواهید را نمایش میدهد. برای اینکه صفحه سیستم عامل را داشته باشید پیشنهاد میکنم اول داخل اینترنت بررسی کنید که این امکان با سایر نمایشگر ها شدنی هست یا خیر.