سلام.
در صورت فشردن کمه روی ریموت ، رله روی ماژول به چه صورت عمل میکنه؟ لجظه ای یا حافظه دار یا الا کلنگی؟ ایا قابل تنظیم است یا خیر
سلام.
در صورت فشردن کمه روی ریموت ، رله روی ماژول به چه صورت عمل میکنه؟ لجظه ای یا حافظه دار یا الا کلنگی؟ ایا قابل تنظیم است یا خیر
سلام اگر ماژول گیرندتون کد لرن باشه پشتش راهنمایی کرده که برای تنظیمش هر مرحله چند بار دکمه رو بزنید برای ست کردن ریموت.
با سلام لطف میکنید لینک مدل محصول را نیز در بخش سوال خود قرار بدهید.