علت ارور پس از دان آپلودینگ

یک سوال

من برد اردینو r3 دارم ولی وقتی مدار رو می بندم و برنامه رو اپلود میکنم بعد از دان آپلودینگ چراغ TXوRXسه تا چشمک میزنن و برنامه اجرا نمیشه. این مشکل هم برای ال ال دی عادی بود و هم برای ال ای دی ار جی بی و برد هم سالم هست. لطفا راهنمایی کنید. 

با سلام

در مرحله اول

شما با استفاده از کد Blink (چشمک زن)

بررسی کنید که کد ارسالی توسط میکرو اجرا می شود یا خیر

در صورتی که ماژول یا هر قطعه دیگری به برد وصل هست

همگی را جدا کنید.

در این شرایط باید LED رو برد بعد از آپلود شروع به چشمک زدن بکند.

همچنین این 2 تیک را در بخش تنظیمات بزنید.

پس از این در زمان آپلود باید شرایط زیر رو داشته باشید.

درصورتی که نداشتید یکجا مشکل دارید.

عکس از این خروجی برای بنده ارسال کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد.

سلام
برنامه بلینک رو انجام دادم و داده بودم و کار کرد
ولی دقیقا همچون برنامه ای رو در صفحه دیگه یا برای ار جی بی نوشتم این اتفاق افتاد

احتمالا کد شما مشکل داره.
می توانید کد خود را قرار بدهید تا بررسی بشود.