علت فریز شدن ماژول mpu6050 بعد از فشردن کلید شاسی فشاری چیست؟

سلام

بنده یک ماژول mpu6050 و یک شاسی فشاری 16 میلی متری و برد ESP32 را از طریق برد بورد به هم وصل کردم و برق را هم از طریق پورت یو اس بی به ESP32 رساندم

تا زمانی که کلید را نفشرده ام MPU کار می کند ولی وقتی کلید را چند بار فشار می دهم (گاهی 2 بار گاهی 10 بار . هر بار متفاوت است) MPU از کار می افتد

مقاومت داخلی برد را هم برای پین مربوط به کلید فعال کردم.

لازم به ذکر است که عملکرد دستگاه به گونه ای است که کلید در هر بار فشرده شدن چند ثانیه باید در حالت فشرده بماند و احساس می کنم هر چقدر مدت در حالت فشرده ماندن بیشتر می شود زودتر mpu متوقف می شود.

به نظرتون مشکل از کجا می باشد؟

ممنون

با سلام

این مورد مربوط به کد می باشد و ربطی به قطعات ندارد.

نحوه سیم کشی را به این صورت انجام بدهید که کلید بین 3.3 و پایه میکرو قرار بگیرد و یک مقاومت حدودا 10 کیلو بین پایه میکرو و زمین ایجاد کنید.

حال در کد از دستور interrupts بر روی پایه مورد نظر به صورتی که در مود RISING قرار دارد استفاده کنید.

توجه: برای interrupts در ESP نباید کل کار هایی که میخواهید را داخل فانکشن مربوطه بنویسید و فقط یک متغیر را تغییر بدهید و در لوپ اصلی با یک شرط آن متغیر را بررسی و کار هایی که میخواهید را انجام بدهید. (البته اگر پردازش کمی باشد می توانید داخل همین فانکشن آن را انجام بدهید - برای مثال یک سریال پرینت جزو پردازش های مقداری بلند حساب می شود)

ممنون از وقتی که گزاشتین حل شد سپاس