سلام من میخواستم ۲ تا سؤال راجبع ماژول ترنسیور وایرلس LORA-RA01 با برد کمکی بپرسم
۱-آیا میشه این ماژول را با آردوینو استفاده کرد و ماشین کنترلی ساخت؟
۲-آیا این ماژول فرستنده گیرنده است؟
سلام من میخواستم ۲ تا سؤال راجبع ماژول ترنسیور وایرلس LORA-RA01 با برد کمکی بپرسم
۱-آیا میشه این ماژول را با آردوینو استفاده کرد و ماشین کنترلی ساخت؟
۲-آیا این ماژول فرستنده گیرنده است؟
با سلام
در مرحله اول پیشنهاد میکنم از برد ESP برای راهاندازی استفاده بکنید.
طبق آموزش راهاندازی ماژول LORA SX1278 با ESP32 میتوانید این ماژول را راهاندازی بکنید.
بله این ماژول فرستنده و گیرنده می باشد.
در صورتی که میخواهید از آردوینو برای راهاندازی استفاده بکنید باید از برد لاجیک کانورتور و رگوراتور های مجزا استفاده بکنید.
همچنین در صورتی که بخواهید از ESP استفاده بکنید میتوانید از پروتکل ESP-NOW استفاده بکنید که در شرایط دید مستقیم تا 200 متر به شما رنج میدهد. - دیگر نیازی به استفاده از LoRa در این شرایط نیست