سلام من این ماژول رو تهیه کردم و به محض وصل کردن گراند و + جغت ال ای دی روی آن روشن میشه یعنی در حالت حداکثر قرار میگیره و نمیتونم ازش استفاده کنم با مولتی متر هم چک کردم خروجی نزدیک صفر هست یعنی حالت آستانه با تنظیم پیچ هم هیچ اتفاقی نیوفتاد

سلام من این ماژول رو تهیه کردم و به محض وصل کردن گراند و + جغت ال ای دی روی آن روشن میشه یعنی در حالت حداکثر قرار میگیره و نمیتونم ازش استفاده کنم با مولتی متر هم چک کردم خروجی نزدیک صفر هست یعنی حالت آستانه با تنظیم پیچ هم هیچ اتفاقی نیوفتاد

با سلام
در مرحله اول پتانیسومتر روی برد از نوع مولتی ترن می باشد و بین 20 الی 40 دور قابلیت چرخش دارد.
در یک جهت حدودا 40 دور بچرخانید تا یکی از چراغ ها خاموش بشود. در صورتی که خاموش نشد و در زمان چرخش یک صدا تق تق خیلی کم از پتانسومتر شنیدید یعنی به انتهای ماژول رسیدید. پس در جهت مخالف بچرخانید تا سنسور کالیبره بشود.
در صورتی که در هر 2 سمت به صدای تق تق رسیدید و چراغ خاموش نشد. و در مدت یک هفته تست خود هستید از بخش درخواست مرجوعی درخواست خود را ثبت بکنید.
خیلی ممنون از استاد دمیرچی فوق العاده هستید درست شد فکر نمیکردم اینقدر قابلیت چرخش داشته باشه