ماژول سوئیچ سنسور پیزوالکتریک ضربه و لرزش

باعرض سلام و خسته نباشید.

آیا میتونم ماژول سوئیچ سنسور پیزوالکتریک ضربه و لرزش برای اندازه گیری و سنجش مقدار نیروی وارد بر پیزو آن با برد آردوینو راه اندازی کنم ؟؟

میدونم که برای این کار میشه از لودسل و یا مقاومت حساس به نیرو (FSR) استفاده کرد؛ ولی میخوام این کار رو با پیزو الکتریک انجام بدم، آیا امکانش هست ؟؟

سپاسگزارم

با سلام، این موضوع تست نشده است و اطلاعاتی در این زمینه ندارم