سلام آیا ماژول سیمکارتی هست که مستقلا و بدون نیاز به میکرو یا هر مدار دیگری کار کنه و با یک پیامک یتونن یک رله را فعال کنه؟
با سلام.
خیر متاسفانه چنین ماژولی وجود ندارد. ماژول A9 نیاز به میکروکنترلر ندارم اما خودش باید برنامه نویسی شود.
ممنون
این ماژول در بازار ایران هست؟ کافه ربات داره؟
اگر امکان داره اسم کاملش را بفرمایید.
ببخشید برنامه نویسی این ماژول که فرمودید چگونه و یا چه زبانی است؟
زبانش C هستش اما خیلی پیچیده هست.توضیه میکنم در صورت ممکن از میکروکنترلر استفاده کنید
این برد می باشد. قیمت و خرید ماژول GSM A9 قابل اتصال به GPRS و ارسال و دریافت پیامک