سلام سال نو مبارک
چطور میتونم ماژول گیرنده را بدون استفاده از میکروکنترل استفاده کنم؟ یعنی با فشردن دکمه ریموت مثلا یک رله را فعال کند.
https://thecaferobot.com/store/rxb61-315mhz-wireless-receiver-module
یا
سلام سال نو مبارک
چطور میتونم ماژول گیرنده را بدون استفاده از میکروکنترل استفاده کنم؟ یعنی با فشردن دکمه ریموت مثلا یک رله را فعال کند.
https://thecaferobot.com/store/rxb61-315mhz-wireless-receiver-module
یا
با سلام
برای این کار میتوانید از 3 روش استفاده بکنید.
ویرایش اول:
در روش سوم ماژول ها داری قابلیت لچ کردن هستند و با تنظیم در مود مورد نظر و وصل کردن خروجی ماژول به ماژول رله (مستقیم به رله وصل نمی بشود و باید از ماژول رله استفاده بکنید) میتوانید تا 4 رله را کنترل بنمایید.
اگر هدف شما کنترل یک عدد رله میباشد میتوانید از ریموت تک کانال 315MHz کد لرن قهوه ای به همراه ماژول گیرنده و کیس نیز استفاده بکنید. این ماژول همه چیز به صورت داخلی هندل شده است و خروجی رله را به شما میدهد.
ممنون، در روش سوم که فرمودید نیاز به هیچ قطعه یا مدار اضافه ای مثلا برای کاهش نویز یا و… ندارد یا در استفاده در عمل نیاز به قطعات و مداری دارد؟
و ببخشید یک سوال دیگه با این ماژول که در روس ۳ گفتید چطور میتونم با فشردن یک دکمه ریموت یک رله را فعال کنم که مثلا لامپی که ماژول رله وصله رو شن بشه؟
دلیل اینکه در سایت قیمت ۴۳۳ از ۳۱۵ این ماژولی که معرفی کردید کمتره چیه؟
قیمت گذاری ها بر اساس قیمت خرید هست. در این مورد خاص فکر میکنم چون تولید 433 در جهان بیشتر هست از این رو قیمت کمتری دارد.