ماژول hw-398 برای راه اندازی دوربین مدار بسته

سلام من ماژول زیر رو خریداری کردم برا تامین برق دوربین مدار بسته 

https://thecaferobot.com/store/hw-398-usb-type-c-pd-voltage-trigger-board-module

از توضیحات متوجه شدم که خروجی پایدار داره البته با توجه به توان ورودی در ورودی اوکی هست یعنی پاوربانک ۳۰هزاره .دوربین های مدار بسته مموری خور برند imou هست من حالت شبکه رو لازم نداشتم من بهش مموری وصل کردم دوربین رو باز کردم کیفیت برد حرفه ای بود .پاور بانک هم انکر هست و حرفه ای فقط این ماژول به دوربین یا کارت حافظه آسیب نمیزنه ؟در کل عملکرد این ماژول و پایداری رو در چه حد هست ؟من رو ۱۲ولت و ۲آمپر حداکثر بیشتر لازم ندارم و دوربین ۵مگ اصلی هست اصلا دوس ندارم آسیب ببینه به خاطر ماژول بی کیفیت .ممنون میشم اگر استفاده کردید از این نوع ماژول یا حرفه ای باهاش کار کردید نظر خودتون رو یا توصیه ارزشمند خودتون رو بفرمایید یا توصیه برا گرفتن ریپل و نویز های ناخواسته .من چون استفاده نکردم هیچ ضمینه ای بهشون ندارم البته ماژول های دیگر بودن اما اونا رو نوشته بودن برای تسته نه جریان کشی و ممکنه به ۵ولت برگرده یا عملکرد اون مختل بشه فقط این ماژول رو دیدم که این چیزا رو ننوشته بودن .

با سلام

اگر توضیحات محصول را دقیق بررسی کرده باشید این ماژول کاری در زمینه ولتاژ خروجی و تنظیم آن انجام نمیدهد.

فقط به شارژر اعلام میکند که این ولتاژ را به من بده و مابقی چیز ها به عهده شارژر می باشد. که این ولتاژ را دارد یا خیر و اگر ندارد به ولتاژ پایین تر سویچ میکند.

اگر نگران این هستید که ولتاژ بالاتر نرود میتوانید در خروجی یک فیوز و دیود TVS قرار بدهید که در صورتی که به هر دلیلی خطایی رخ داد و ولتاژ بالاتر تولید شد آن را قطع بکند.

سوالی که ایجاد شده اینه که این ماژول با بقیه ی تستر ها چه فرقی داره‌؟که نوشته شده برا مودم نوری و dly و …
در کل فرقش با اونا چیه ؟
اونا هم تریگر هستن و تحریک میکنن اینم تحریک میکنه ولتاژ درست میشه

بله تمامی این تریگر ها از این سیستم استفاده میکنن و هیچ کدام دخل و تصرفی در ولتاژ تولیدی انجام نمیدهند و دستور را مستقیم به شارژر میدهند.

سلام.خب پس بزاریم ماژول بیاد بعد در صورت عدم رفع مشکل از شما میپرسم . گفتم پاوربانک یکی از پاوربانک هام یه مورد عجیبی داره برند کالوس .نو هست ۲یا۳بار بیشتر استفاده نکردم ازش چون تو پلاستیک بود وقتی پلاستیک رو باز کردم بوی خاصی حس کردم شبیه به اسید باطری فورا پاوربانک رو باز کردم و کاملا تمام اونو برسی کردم هیچ باد کردگی وجود نداشت و باطری ها کاملا سالم بود برام عجیبه این بو از چی هست.بوی شیرین و مایل به اسید بوش تند و زننده نیست کلا یهو یادم اومد بپرسم به این مورد برخورد کردین تا به حال کلا چی فکر میکنید قطعات برد هم برسی کردم اونا هم اوکی بودن