من با ماژول فوق با برد آردینو رادیو کنترل مونتاژ کردم مدار با مدارچاپی طراحی شده و قطعات نصب شده است ولی کار نمی کند سوالم از انجمن محترم اینست این مدارها غلقه خاصی دارد و چگونه ماچ کنم فرستنده و گیرنده را ممنونم
با سلام
آموزش داخل سایت در مورد راه اندازی این ماژول را مطالعه کردید؟؟ اگر بلی می باشد داخل کد ها یک خط به صورت زیر می باشد که از حالت false به true تغییر بدهید تا بررسی کنید مشکل را
#define Debug_mode false
در این مدار که طراحی کرده اید تغذیه را به چه صورت انجام داده اید؟؟
پایه ها را نیز اعلام میکنید به چه صورت وصل کرده اید؟؟ همچنین نوع برد آردوینو خود را نیز مشخص میکنید؟؟