سلام.
بنده هر کاری میکنم این ماژول که در فروشگاه سایت خریدم رو در دیوایس منیجر نمیشناسه. البته من با سیم یو اس بی به لب تاب وصل کردم و میخوام با استفاده از نرم افزار ide کد بدم. لطفا پله به پله بگین چطور ارتباط برقرار کنم؟ و اصلا میشه با usb کد داد یا خیر؟
با سلام
برای پروگرام کردن تمامی محصولات شرکت ST (تولید کننده STM) نیاز به پروگرامر ST-Link دارید. بدون این پروگرامر همیشه با چالش و عدم پروگرام کردن مواجه میشوید.
نکته: اگر میخواهید از Cube استفاده بکنید نسخه اورجینال تهیه بنمایید. درغیر این صورت اهمیتی ندارد از کدام نسخه استفاده میکنید.
نکته: حتما قبل از استفاده از ST-Link فریمور داخلی ماژول را از طریق برنامه STM32CubeProgrammer آپدیت بنمایید.
تمامی لینک های مورد نیاز در توضیحات محصول آمده است.