مشکل ارتباط و پروگرم کردن stm32f411ceu6

سلام. 

بنده هر کاری میکنم این ماژول که در فروشگاه سایت خریدم  رو در دیوایس منیجر نمیشناسه. البته من با سیم یو اس بی به لب تاب وصل کردم و میخوام با استفاده از نرم افزار ide کد بدم. لطفا پله به پله بگین چطور ارتباط برقرار کنم؟ و اصلا میشه با usb کد داد یا خیر؟ 

با سلام

برای پروگرام کردن تمامی محصولات شرکت ST (تولید کننده STM) نیاز به پروگرامر  ST-Link دارید. بدون این پروگرامر همیشه با چالش و عدم پروگرام کردن مواجه میشوید.

 

نکته: اگر میخواهید از Cube استفاده بکنید نسخه اورجینال تهیه بنمایید. درغیر این صورت اهمیتی ندارد از کدام نسخه استفاده میکنید.

نکته: حتما قبل از استفاده از ST-Link فریمور داخلی ماژول را از طریق برنامه STM32CubeProgrammer آپدیت بنمایید.

تمامی لینک های مورد نیاز در توضیحات محصول آمده است.