سلام
من یه برد آردوینو نانو با چیپ CH340G چینی خرید کردم همه چیز درسته و آپلود میشه کد ها هم درست کار میکنن ولی تو ارتباط سریال حروف به شکب X?X??X میان و دستورات ارسال از سریال هم اجرا نمیشن مشکل چیه به نظرتون؟ سرعت باند های مختلف هم امتحان کردم ولی هیچ فرقی نداره.
سلام وقت بخیر
این مشکل به خاطر عدم تنظیم درست Buadrate است، در داخل کد موقعی که سریال Begin میشه بادریت رو روی 9600 قرار بدید و در سریال مانیتور هم مقدار رو روی همون 9600 ست کنید...
در حقیقت این کد باید اضافه بشه:
Serial.bdgin(9600);
بله ، در حقیقت این رو به این خاطر عرض کردم که با بادریت پایین تست کنید ببینید نتیجه چی میشه