سلام
پس از اتصال برد توسعه Wemos دارای هسته وای فای ESP32 و نمایشگر OLED از طریق پورت usb این دستگاه توسط کامپیوتر شناخته نمیشود و در device manager windows هیچ دستگاهی اضافه نمیشود. آیا باید درایور خاصی نصب کنم؟
سلام
پس از اتصال برد توسعه Wemos دارای هسته وای فای ESP32 و نمایشگر OLED از طریق پورت usb این دستگاه توسط کامپیوتر شناخته نمیشود و در device manager windows هیچ دستگاهی اضافه نمیشود. آیا باید درایور خاصی نصب کنم؟
بستگی به تراشه سریال روی بردتون داره که از چه مدل هست که معمولا ch340 یا cp2102 که باید براشون درایور نصب کنید.
تراشهای که توی این تصویر هست cp2102 که اول باید درایور اون رو روی ویندوز نصب کنید.
