با استفاده از برنامه zadig و نصب درایور خاص الان در دیوایس منیجر پورت کام شناسایی میشه ولی علامت مثلث زرد کنارش هست که نشاندهنده عدم وجود درایور اصلیست. ممنون میشم راهنمایی کنید
با استفاده از برنامه zadig و نصب درایور خاص الان در دیوایس منیجر پورت کام شناسایی میشه ولی علامت مثلث زرد کنارش هست که نشاندهنده عدم وجود درایور اصلیست. ممنون میشم راهنمایی کنید