من از این Lcd لازم دارم ، اگر کسی موجود داره یا اطلاعات فنی در این زمینه داره لطفا کمک کنید

من از این Lcd  لازم دارم ، اگر کسی موجود داره یا اطلاعات فنی در این زمینه داره لطفا کمک کنید .

با سلام

نمایشگر شما فکر میکنم از نوع مونو کروم می باشد. یک مقدار پیدا کردن این نوع نمایشگر ها سخت می باشد.

در صورتی که تهران تشریف دارید می توانید به پاساژ توکل و امجد (نزدیک علاالدین) تشریف ببرید و آنجا را بررسی کنید.

شاید این مدل را داشتند.