
سلام خسته نباشید .
یه برد stm دارم که با مبدل cp2101 میخواستم با نرم افزار فلش لودر داخلش برنامه بریزم ولی در مرحله اول برنامه نکست که میزنم ارور زیر رو میده :
unrecognized device....please reset your device then try again
البته من جامپر که بحساب بره روی حالت برنامه ریختنشم تغییر میدم و دکمه ریست رو میزنم!
با سلام
با توجه به تجربه شخصی عرض میکنم. پروگرام کردن تمام برد های STM با روش سریال همیشه داستان و چالش های خود را دارد.
بهترین روش استفاده از ST-Link V2 می باشد.
هم سریع تر عمل پروگرام انجام میشود. هم قابلیت دیباگ و بررسی عملکرد برد را به شما میدهد.
با تمام برنامه های برنامه نوسی این سری میکروها نیز قابل پشتیبانی هست.
جدا از این موضوع از دلایلی که احتمال دارد مود سریال کار نکند این می باشد که برد STM شما از قبل یک برنامه ای بر رویش پروگرام شده باشد و همین موضوع باعث بشود وارد مود بوت نشود. یا ارتباط های بین برد با مبدل سریال درست برقرار نمیشود.
سلام ممنون از راهنمایی شما ، حقیقت مجدد یه stm32 و چندتا مبدل از ch340 وft232 و همین st-link v2 رو سفارش دادم ببینم چی میشه !
سلام مثل اینکه بردهای stm32 فیک بودن مجدد برد سفارش دادم اوکی شد!
اگر فیک هم باشن با STLink باید شناسایی بشن، STM32 ST-LINK Utility برای تست استفاده بکنید.