پایه vdd در ماژول sim800 evb

لام

در ماژول sim800l evb پایه vdd لازم هست به جایی وصل بشه به عنوان ولتاژ رفرنس برای ارتباط با esp32 یا برای اتصال فقط پایه های تغذیه و rx و tx کفایت میکنن؟ 

 

با سلام

برای راه اندازی این ماژول کافی است شما 5 ولت تغذیه را به برد SIM800 EVB بدهید و پایه های GND و RX,TX را بین ESP و این برد مشترک وصل کرده باشد و نیازی نیست پایه VDD را به جایی وصل بکنید