لام
در ماژول sim800l evb پایه vdd لازم هست به جایی وصل بشه به عنوان ولتاژ رفرنس برای ارتباط با esp32 یا برای اتصال فقط پایه های تغذیه و rx و tx کفایت میکنن؟
لام
در ماژول sim800l evb پایه vdd لازم هست به جایی وصل بشه به عنوان ولتاژ رفرنس برای ارتباط با esp32 یا برای اتصال فقط پایه های تغذیه و rx و tx کفایت میکنن؟
با سلام
برای راه اندازی این ماژول کافی است شما 5 ولت تغذیه را به برد SIM800 EVB بدهید و پایه های GND و RX,TX را بین ESP و این برد مشترک وصل کرده باشد و نیازی نیست پایه VDD را به جایی وصل بکنید