پیغام خطا در برنامه دادن به esp32

من برای esp32 devkit این برنامه رو با اردینو میدم. ولی این مشکلو میگیره

#include "Arduino.h"
#include "WiFi.h"
#include "Audio.h"

// Digital I/O used
#define I2S_DOUT 25
#define I2S_BCLK 27
#define I2S_LRC 26

String ssid = “";
String password = "
”;

Audio audio;

// callbacks
void my_audio_info(Audio::msg_t m) {
Serial.printf(“%s: %s\n”, m.s, m.msg);
}

void setup() {
Audio::audio_info_callback = my_audio_info; // optional
Serial.begin(115200);
WiFi.begin(ssid.c_str(), password.c_str());
while (WiFi.status() != WL_CONNECTED) delay(1500);
audio.setPinout(I2S_BCLK, I2S_LRC, I2S_DOUT);
audio.setVolume(21); // default 0…21
audio.connecttohost(“http://stream.antennethueringen.de/live/aac-64/stream.antennethueringen.de/”);
}

void loop(){
audio.loop();
vTaskDelay(1);
}

 

این ارورو میگیره درحالیکه حجمی نداره

Sketch uses 1637639 bytes (124%) of program storage space. Maximum is 1310720 bytes.
Global variables use 56084 bytes (17%) of dynamic memory, leaving 271596 bytes for local variables. Maximum is 327680 bytes.
Sketch too big; see https://support.arduino.cc/hc/en-us/articles/360013825179 for tips on reducing it.
text section exceeds available space in board

Compilation error: text section exceeds available space in board

ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام

در مرحله اول نوع برد خود را بر روی چه چیزی قرار میدهید (داخل برنامه آردوینو)؟؟

از برد ESP32 Dev Module استفاده بکنید وتنظیماتش را تغییر ندهید.

مورد بعدی نیز اگر اسکچ را خطا را مطالعه بنمایید اعلام شده است شما دارید از 124 درصد از حافظه استفاده میکنید. برای همین خطا میگیرید.

برای افزایش حجم پارتیشن باید قطعه شما حافظه اش بیشتر باشد در غیر این صورت در زمان پروگرام خطا میگیرید. (به صورت دیفالت همه ESP ها 4 مگ هستند)

نهایتا میتوانید گزینه Huge App را در بخش پارتیشن بندی انتخاب بکنید که حجم بیشتری به برنامه شما بدهد تا بتوانید این برنامه را آپلود بکنید.

دلیل حجم بالا این برنامه کتابخانه Audio میباشد که میخواهد پروتکل I2S را هندل بکند.

خیلی ممنون مشکل حجم حل شد .با تغییر پارتیشن بندی. . الان مشکل oom میخورم این کد رو میفرستم که شما بم دادید . 

 

OOM: failed to allocate 131072 bytes for unnamed OUT OF MEMOERY

 دقیقا همان لینکی که بم دادید رو دادم . برنامه میره رو  برد . ولی این ارور میده .

ممنون میشم این مشکل هم راهنمایی کنید

باافزایش حجم پارتیشن این مشکل حل شد ولی مشکل دیگه ای پیش اومد که
OOM: failed to allocate 131072 bytes for unnamed
OUT OF MEMOERY میخورم بافرو هم کم میکنم بی فاید س