چرا روتاری انکودر در اتصال با برد آردویینو لئوناردو عملکرد غیر منطقی دارد؟

سلام بزرگوار

چند روز پیش روتاری انکودر 600 پالس از سایتتون تهیه کردم و بر اساس آموزشی که روی سایت گزاشتین و با استفاده از برد آردویینو اونو پیش رفتم و همه چیز بدون مشکل کار می کند 

ولی وقتی آن را به برد آردوینو لئوناردو متصل می کنم اعداد پرشی jitter data بر می گرداند لطفا بفرمایید مشکل از کجا می تواند باشد؟

سپاسگزارم

با سلام

حتما مقاومت پول آپ نیز برای لاین های دیتا قرار بدهید.

1 الی 10 کیلو بین دیتا ها و VCC -5volt قرار بدهید.

ظاهرا در برد اونو هم وقتی سریع شفت را می چرخانم این مشکل بوجود می آید