سلام بزرگوار
چند روز پیش روتاری انکودر 600 پالس از سایتتون تهیه کردم و بر اساس آموزشی که روی سایت گزاشتین و با استفاده از برد آردویینو اونو پیش رفتم و همه چیز بدون مشکل کار می کند
ولی وقتی آن را به برد آردوینو لئوناردو متصل می کنم اعداد پرشی jitter data بر می گرداند لطفا بفرمایید مشکل از کجا می تواند باشد؟
سپاسگزارم