چرا کسی زنگ نمیزنه؟

من یک esp8266 را مرجوع کردم و با پست هم ارسال کردم و تو صفحه مرجوعی نوشت کارشناسان با شما تماس میگیرند ولی چند روز گذشته و کسی زنگ نزده

با سلام

لطف کنید پیگیری درخواست مرجوعی را در همان بخش انجام بدهید یا با شماره های شرکت تماس بگیرید.

این بخش صرفا جهت سؤال های فنی می باشد.

آخه جواب نمیدید