چطوری میشه جاباتریی که سری شده رو موازی کرد ؟

من باتری هارو بشکل موازی گذاشتم طبق شکل ولی ترتیب وصل کردن سیم هارو نمیدونم؟

سلام 

شما سیم های قرمز و مشکی رو بهم متصل کنید که بشه قطب مثبت دو باتری و یکی از پایه های منفی روهم سیم بکشید بشه قطب منفی دوباتری

تشکر امتحان میکنم الان

قبلش سیم مشکی شد مثبت یه سیم زدم به قسمت منفی باتری یه لامپ روشن شد کارکرد روش شمام امتحان کردم اونم کارکرد ولی به ماژول با روش خودم وصل کردم یه باتری یرق میداد اون یکی یعنی سمت چپ وصل نبود درست سری کردم نمیدونم چرا نشد