چطور باید آمپلی فایر مونو رو به ماژول بلوتوث استریو وصل کنم؟

سلام. یه ماژول بلوتوث مونو دارم که ورودیش یه +speaker هست و یه -speaker.

یه ماژول بلوتوث هم دارم که استریو هست و یه L داره یه GND و یه R .

اون GND بلوتوث که میره به ورودی منفی آمپلی فایر ...

قسمت مثبت ورودی آمپلی رو چطور باید به L و R ماژول بلوتوث وصل کنم که صدای خروجی واضح داشته باشم؟ یه بار جفتشو باهم وصل کردم به ورودی مثبت آمپلی ولی صدای خروجی خیلی داغون شد.

با سلام

شما فقط میتوانید به یکی از L یا R بخش مثبت را وصل بکنید.

وقتی میگوید مونو یعنی یک کانال ارتباطی. پس از بین L و R یکی را انتخاب بکنید و مثبت وصل بکنید تا خروجی را دریافت بکنید. اگر مشکل خر خر یا نویز در خروجی داشتید احتمال دارد در سمت تغذیه نویز دارید که باعث این اتفاق میشود.

برای بررسی این موضوع ماژول بلوتوث را قطع بکنید و از طریق AUX گوشی (یا لبتاب، تجیحا دستگاهی که با باتری تغذیه بشود و به برق وصل نباشد) را به این ماژول آمپلی وصل بکنید و ببینید باز هم نویز دارید یا خیر. در صورت نداشتن نویز از بلوک های ایزوله ساز برای تغذیه ماژول بلوتوث استفاده بکنید که جلو نویز را بگیرید.