چطور خط تلفن رو به ماژول mt8870 وصل کنیم؟

سلام دوستان

من میخوام بدونم چطور یک ماژول Mt8870 رو به خط تلفن وصل کنم؟

این ماژولی که تو سایته گفته با استفاده از ورودی جک ۳.۵ میشه به تلفن وصل شد، اما نگفته چطور وصل بشیم؟ دوسیم تلفن باید وصل بشه یا اینکه نیاز به یک مدار واسط داره؟واینکه اگر مدار واسط میخواد چطور مدارشو طراحی کنیم؟

با تشکر

با سلام

این ماژول یک دریافت کنندده DTMF هست

مساله این است که در زمان زنگ زدن یک ولتاژ بالا بر روی خط تلفن به وجود می آید. و نیاز است این ولتاژ بالا فیلتر بشود تا به ماژول اسیب نرساند.

برای این موضوع از ترانس های 1 به 1 استفاده میشود.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه این ویدیو را مشاهده بنمایید.