چطور میشه درایور گرافیک orange pi رو روی سیستم عامل های لینوکسی نصب کرد؟

من orange pi zero 3 رو خریدم و میخوام از گرافیک اون برای پخش ویدیو استفاده کنم اما به دلیل نصب نبودن درایور گرافیک پخش ویدیو بصورت لگی انجام میشه.

چطور و یا با چه درایوری میشه از گرافیک روی بورد یعنی mali g31 mp2 توی سیستم عامل لینوکس استفاده کرد؟