چطور یه نمایشگر lcd ساده رو با esp32 استفاده کنم

چطور این نمایشگر که تو سایت هست رو «نمایشگر OLED تک رنگ آبی 2.42 اینچ دارای ارتباط SPI/IIC/Parallel و چیپ درایور SSD1309 با کابل فلت 24 پین Plug In» با esp32 استفاده کنم؟

با سلام.

ابتدا پین اوت و صصفحات 13 تا 19  دیتاشیت این ماژول را مطالعه کنید تا متوجه شوید که کدام پین را به کجا وصل کنید.

سپس با مطالعه این آموزش، می توانید این نمایشگر را راه اندازی کنید.