چطور این نمایشگر که تو سایت هست رو «نمایشگر OLED تک رنگ آبی 2.42 اینچ دارای ارتباط SPI/IIC/Parallel و چیپ درایور SSD1309 با کابل فلت 24 پین Plug In» با esp32 استفاده کنم؟
چطور این نمایشگر که تو سایت هست رو «نمایشگر OLED تک رنگ آبی 2.42 اینچ دارای ارتباط SPI/IIC/Parallel و چیپ درایور SSD1309 با کابل فلت 24 پین Plug In» با esp32 استفاده کنم؟