چگونه خطای was not declared in this scop را بر طرف کنم

در آموزش ساعت جهانی با ماژول esp 32وlcd ssd1306 در برنامه در خط 79که عبارت if (! Getlocaltime (& timeinfo) هست پس اجرا با چنین خطایی رو به رو میشه لطفا راهنمایی کنید

با سلام

در بخش کامنت های خود آموزش نحوه حل این مشکل آماده است.

با توجه به عکس هایی که ارسال کرده اید نوع برد شما از نوع AVR می باشد پس نوع برد را اشتباه انتخاب کرده اید.

داخل خود سایت و از قسمت خود سایت خرید کردم

آقا محمد ببخشید میشه لطفا شماره واتساپ خودتون رو اعلام کنید لطفا؟!

خیلی ممنون آقای دمیرچی
واقعا از پیگیری شما مچکرم :folded_hands::rose::heart: