سلام ببین دنبال یه سنسور جهت کنترل سوخت ناوگان هستم چه پیش نهادی دارید
با سلام، دوست عزیز تاپیک شما با سوال شما همخوانی ندارد. همچنین بیشتر توضیح بدهید که چه کاری را میخواهید انجام بدهید.
سلام ببین دنبال یه سنسور جهت کنترل سوخت ناوگان هستم چه پیش نهادی دارید
با سلام، دوست عزیز تاپیک شما با سوال شما همخوانی ندارد. همچنین بیشتر توضیح بدهید که چه کاری را میخواهید انجام بدهید.