Otg و پروگرام آردینو

سلام و درود اگر موبایل otg ساپورت نکنه نمیشه باش آردینو رو پروگرام کرد؟

سلام. یکی از روش‌ها برنامه ریزی آردوینو به روش بیسیم است. برای مثال از طریق ارتباط سریال بین گوشی موبایل و آردوینو با بلوتوث میتوانید استفاده کنید:

■ پروگرام کردن آردوینو با اندروید از طریق بلوتوث

■ پروگرام کردن آردوینو به روش بیسیم

با سلام

از این آموزش نیز می توانید کمک بگیرید.

 

بصورت مستقیم نه اما میتونید از متود OTA استفاده کنید. این لینک رو ببینید توضیح کامل داده. https://docs.arduino.cc/arduino-cloud/features/ota-getting-started

خیلی ممنون، آموزش‌کافه ربات مثل همیشه عالی است

ببخشید وصل کردن آردینو به موبایل از طریق otg باعث آسیب دیدن موبایل یا آردینو نمیشه؟؟

خیر مشکلی پیش نمیاد. اگر اشتباه نکنم، فقط آردوینو های سری R3 را ساپورت میکند.