سلام و درود اگر موبایل otg ساپورت نکنه نمیشه باش آردینو رو پروگرام کرد؟
سلام. یکی از روشها برنامه ریزی آردوینو به روش بیسیم است. برای مثال از طریق ارتباط سریال بین گوشی موبایل و آردوینو با بلوتوث میتوانید استفاده کنید:
بصورت مستقیم نه اما میتونید از متود OTA استفاده کنید. این لینک رو ببینید توضیح کامل داده. https://docs.arduino.cc/arduino-cloud/features/ota-getting-started
خیلی ممنون، آموزشکافه ربات مثل همیشه عالی است
ببخشید وصل کردن آردینو به موبایل از طریق otg باعث آسیب دیدن موبایل یا آردینو نمیشه؟؟
خیر مشکلی پیش نمیاد. اگر اشتباه نکنم، فقط آردوینو های سری R3 را ساپورت میکند.