مشکل ریجیستری SIM800L و AIR 780E

1 ماه قبل
79 بازدید

1

سلام

من این ۲ ماژول رو تهیه کردم

SIM800L و AIR  780E

از طرف همتا برام پیام اومده که دستگاه قانونی ثبت نشده و هر ۲ قطع شدن

چیکار میتونم بکنم؟

به همتا هم تیکت زدم گفتن که دستگاه برند معتبری نداره و قابل ثبت نیست

24 شهریور 03 در 02:53
محمد مهدی قائمی
21

افزودن دیدگاه

5 پاسخ ثبت شده است
0

با سلام

از همان بخش ثبت و پگیری مشکلات داخل سامانه همتا اقدام به ثبت درخواست باید بکنید

تا الان 2-3 ماژول را فعال سازی کرده ام.

باید تیکت با این موضوع که دستگاه غیر گوشی میباشد آن را داخل سامانه ثبت بکنید تا برای شما شامل برند و سایر موارد نشود.

در مورد برند Air780E این مدل دستگاه بدون هیچ اقدامی برای بنده رجیستر شد

فقط دستگاه Air700E ام نیاز به رجیستری داشت که با انجام این مراحل مشکل حل شد

 

25 شهریور 03 در 04:48
محمد دمیرچی
4090

افزودن دیدگاه

0

 

میشه پیام و عکس هایی که ارسال کردید رو توضیح بیشتری بفرمائید

درخواست من رد شد

25 شهریور 03 در 06:03
محمد مهدی قائمی
21

افزودن دیدگاه

0

عکس های مربوط به شناسایی ماژول را نیز برای سامانه ارسال کردید؟؟

بنده همین الان یک درخواست جدید برای ماژول SIM800 نیز ایجاد کردم با این مشخصات

عکس از روی ماژول که IMEI مشخص باشد در بخش تصویر جعبه دستگاه و IMEI ارسال کردم

و در بخش تصویر شماره گیری *#06* نیز عکس مربوط به دستور AT+GSN ارسال شده است

تصویر بحش تنظیمات نیز دستور AT+GSN دوباره ارسال شده است. منتظر جواب کارشناس هستم

حدودا بین 3 ساعت الی 1 روز زمان میبرد که پاسخ بدهند اما طبق این رویه همیشه انجام عملیات رجیستری را میدهم.

اگر عکس های مربوط به این موضوع را ارسال نکرده اید دوباره تلاش بکنید. احتمالا مشکل شما حل بشود.

پاسخ از سوی سامانه را دریافت کردم به شما نیز اعلام خواهم کرد.

25 شهریور 03 در 07:41
محمد دمیرچی
4090

افزودن دیدگاه

0

برای sim800L با این خطا مواجه شدم

 

 

 

 

 

 

و برای AIR780E با این خطا

 

تصویر ماژول و imei رو داخل ترمینال کامل براشون عکس فرستادم

توضیحات هم دادم و اینکه ماژول ریجیستر نمیشه با خطای

+CREG: 0,2 indicates that the module is trying to register but hasn’t completed the process.

 

 

25 شهریور 03 در 10:53
محمد مهدی قائمی
21

افزودن دیدگاه

1

بعد از کلی تست متوجه شدم که ماژول ها به صورت کلی این پیام براشون میاد ولی قطع نمیشن

 

این موارد رو چک کنید اکی میشه

- آنتن از همه مهمتر یک انتن مناسب متصل کنید وگرنه متصل نمیشه یا تند تند قطع میشه

- منبع تغذیه مناسب که توان خوبی رو داشته باشه وگرنه دستگاه پشت سر هم ریستارت میشه

- جهت وارد شدن سیمکارت خیلی مهمه توی sim800 سیم کارت به چند طریق وارد دستگاه میشه ولی فقط یک حالت درسته و بقیه حالت ها اشتباس

- یه مدتی طول میکشه دستگاه انتن بگیره شاید به دقیقه برسیه پس صبر داشته باشید

- تاخیر و دیلی مناسب بزارید برای ارسال دستورات و زمان راه اندازی (۱۰ ثانیه صبر برای استارت - ۳ تا ۵ ثانیه برای ارسال ییام البته این اعداد رو من تجربی بدست اوردم )

- چند سیم کارت رو تست کنید همراه اول و ایرانسل ممکنه یکیش خوب انتن نده

دیگه همینا :)

 

25 شهریور 03 در 11:57
محمد مهدی قائمی
21

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400